۰

میدان اصلی شهر چابهار بنام سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد

شهردار بندر چابهار گفت: یکی از اصلی ترین و زیباترین میادین شهر چابهار بنام هیئت سه نفره از این پس بزرگداشت سردار بزرگ اسلام بنام سپهبد قاسم سلیمانی نامیده می شود‌.
میدان اصلی شهر چابهار بنام سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد
یونس حقانی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: اگر همت سردار سلیمانی و همرزمان ایشان نبود، معلوم نبود اکنون در اثر هجوم و ضربه داعشی ها، وضعیت کشور ما و جهان اسلامی چگونه بود.

وی با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود:با مجاهدت های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش، خاکریز اول از کشور دور شد و هیچ آسیبی به کشور ما نرسید و امروز مردم کشورهایی که حاج قاسم آنها را از داعش نجات داد نیز عزادار هستند.

حقانی با بیان اینکه این تصمیم به اتفاق آرا و با افتخار گرفته شد ادامه داد: از آنجا که سردار سلیمانی قهرمانی ملی و اسلامی است و سال‌های زیادی از عمر خود را صرف دفاع از وطن و مبارزه با گروه‌ تکفیری داعش کرد این کمترین کاری است که می‌توانیم برای ایشان انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه شورا با تنظیم و ارائه طرح دو فوریتی، به پاس خدمات این سردار سرافراز اسلام، میدان ورودی شهر چابهار را به نام «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کرده است عنوان کرد: امروز مسلمانان دنیا عزادار این شهید والامقام می باشند.

شهردار بندر چابهار در پایان زنده نگه داشتن یاد و خاطره این مجهاد فی سبیل الله را از جمله مهمترین اهداف مدیریت شهری چابهار در نامگذاری این میدان دانست و بیان کرد:‌ سردار سلیمانی مجاهدی الهی و سربازی خالص و خاص برای ولایت بود که یادش همیشه در دل‌های ما باقی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 454543
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *