۰

خدمات سپاه در کشور باعث عزت ایران شده است/ عفاف و حجاب باید در کشور جدی گرفته شود

امام جمعه چابهار گفت: دشمنان با زدن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا خار و خفیف شدند و تحریم نماینده پارلمانی یک کشور نهایت زبونی و ناتوانی آمریکا در برابر اقتدار ایران است.
خدمات سپاه در کشور باعث عزت ایران شده است/ عفاف و حجاب باید در کشور جدی گرفته شود
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز بیان کرد: امروز حکام حجاز بیشترین ظلم را به جامعه اسلامی می کنند در پوشش اسلام به دشمنان مسلمانان باج می دهند و حامی تروریسم و کودک کشی در دنیا شده اند.

وی تشریح کرد: بالاترین سرمایه ما خداوند است و حماقت بالاتر از اینکه وزیر امور خارجه ما را تحریم کرده اند و از آن طرف می گویند ما می خواهیم مذاکره کنیم، اینان کفگیرشان به ته دیگ خورده است و واقعا خنده دار است که نماینده پارلمانی یک کشور را تحریم می کنند.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: وزیر امور خارجه گفت که من چیزی در خارج ندارم که مرا تحریم کرده اند و این یعنی آمریکا هویت خود را از دست داده است، درایت رهبری باعث شده است که دنیا امروز در برابر ایشان کرنش می کنند.

وی با اشاره به دفاع هوایی سپاه تاکید کرد: ما امروز با تسلیحات بومی توانستیم هواپیمای بی سرنشین مدرن آمریکا را بزنیم و این عزت و اقتدار نظام شد.

وی با بیان اینکه اسلام گرایی باید قلبی باشد عنوان کرد: هیچ مسلمانی نباید در قلب و عمل لباس شیطان را بپوشد و در ظاهر ادای مسلمانی کند.

حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: یک عده از زنان و دختران ما با بی حجابی لباس شیطان را بر سر می کنند و این باعث لطمه زدن به اسلام است و باید از خدمات نیروی انتظامی در این خصوص تشکر کرد.

وی با اشاره به شاخصه اصلی خانواده در اسلام تشریح کرد: تقوا و دینداری در زن و مرد عامل اصلی برای خانواده ها باشد چراکه خانواده سلول پیکره جامعه می باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید تنگدستی فرد دیندار مانع ازدواج شود عنوان کرد: اگر زوجین دیندار فقیر باشند خداوند از فضل خود آنان را بی نیاز می کند و خوشبختی از احساس امنیت و سعادت به دست می آید چراکه پایبندی به مقام شرع آدم را خوشبخت می کند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 453964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *