۰

بهره برداری از طرح جدید فاضلاب و آبرسانی پیکره صنعتی چابهار تا پایان سال

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: طرح فاضلاب و تصفیه خانه چابهار هم از جمله طرح‌های منطقه آزاد چابهار است که امسال به بهره برداری خواهد رسید و شبکه آبرسانی این شهر نیز تا شهریور امسال به پایان می رسد.
بهره برداری از طرح جدید فاضلاب و آبرسانی پیکره صنعتی چابهار تا پایان سال
عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران افزود: پیکره های صنعت منطقه تا پایان سال به آب لوله کشی و تحت فشار وصل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی منطقه آزاد چابهار، لجستیک و ترانزیت است تاکید کرد: نقشی که برای چابهار طراحی شده به عنوان نخستین شهر لجستیک ایران است که در گذشته نه زیر ساخت های ارتباطی مناسب و نه امکانات زیر ساختی آن را داشتیم.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت: لجستیک شامل چند بخش انبارش، پردازش و توزیع است یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه ساخت انبارها و فضاهای بار انداز بوده که در گذشته ظرفیت آن کم بود و امسال تصمیم بر آن شد ظرفیت ها را افزایش دهیم تا فعالیت‌ها با سهولت بیشتری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف در افق طرح ۱۰ ساله منطقه آزاد چابهار این است که حدود ۳۵ هزار نفر در روز گردشگر داشته باشیم به همین دلیل بر روی زیرساخت‌های پروژه‌های گردشگری شامل اقامتی، فعالیت ها، خدماتی و گردشگری تمرکز شده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 453947
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *