۰

فراهم شدن زیرساخت ها برای پرورش میگو توسط بخش خصوصی در چابهار

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: جاده، کانال زهکشی، آبرسانی و برق کشی برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه پرورش میگو در چابهار فراهم شده است.
فراهم شدن زیرساخت ها برای پرورش میگو توسط بخش خصوصی در چابهار
میزان صداقتی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: سایت پرورش میگوی گواتر با چهار هزار هکتار مساحت و دو هزار و ۸۵۰ هکتار اراضی مفید و قابل کشت هم اینک ۶۶۰ هکتار تاسیسات زیربنایی دارد که به دو فاز شمالی و جنوبی تقسیم بندی شده است.

وی با بیان اینکه فاز شمالی ۱۰۷ مزرعه با تیپ ۲۰ هکتاری طراحی شده ادامه داد: هم اینک ۹۲ مزرعه با سطح مفید حدود یک هزار و ۴۱۰ هکتار به بهره برداری رسیده است.

معاون ابزی پروری شیلات استان ادامه داد: ۶ مزرعه ۲۰۰ هکتاری در فاز جنوبی نیز طراحی شده که هم اینک سه مزرعه کامل و یک مزرعه تا ۵۰ درصد با سطح مفید ۴۳۰ هکتار به بهره برداری رسیده است.

صداقتی با بیان اینکه تمامی زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در بخش پرورش میگو در سایت گواتر چابهار فراهم شده است خاطرنشان کرد: ۴۷ کیلومتر جاده دسترسی آسفالته، ۱۹ کیلومتر دایک حفاظتی به ارتفاع بیش از پنج متر، ۳۳ کیلومتر کانال آبرسانی، ۳۹ کیلومتر کانال زهکش و ۵۰ کیلومتر شبکه برق در سایت گواتر تا کنون اجرا شده است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 453922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *