۰

رتبه برتر اداره کل بنادر و دریانوردی در مسابقات ورزشی استان

معاون مالی و اداری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از کسب مقام سوم توسط تیم سه گانه و مقام دوم بانوان توسط تیم دوگانه این اداره کل در رقابت های لیگ استانی خبر داد.
رتبه برتر اداره کل بنادر و دریانوردی در مسابقات ورزشی استان
سعید امیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: مسابقات سه گانه لیگ قهرمانی آقایان استان به مناسبت دهه کرامت از ۲۰ تیرماه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با همکاری این اداره کل به میزبانی هیات سه گانه چابهار برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره ۴۵ ورزشکار در قالب سه تیم از چابهار، تیم های زاهدان، ایرانشهر، کنارک و خاش رقابت کردند و در نهایت تیم بالابان چابهار قهرمان، تیم آرتین چابهار نایب قهرمان و تیم اداره کل بنادر و دریانوردی استان سوم شد.

به گفته معاون مالی و اداری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در بخش انفرادی نیز در رده سنی نوجوانان پدرام پارسه، مبین بلوچی و یاسین درخانی، رده جوانان علی مالکی، احسان بلوچ لاشاری و رضا بختیاری و رده سنی بزرگسالان محمد امین محمدپور، اشکان میربلوکی و سید محمد صادق خاموشی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: همچنین بانوان این اداره کل در رقابت های لیگ استانی در رشته دو گانه عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کردند.

سعیدی تصریح کرد: مسابقات دوگانه قهرمانی لیگ بانوان استان، انتخابی المپیاد استعدادهای برتر و با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ۲۱ تیر ماه به میزبانی چابهار برگزار شد.

وی با بیان این که در این مسابقات ورزشکاران در قالب ۳ تیم از چابهار و تیم های زاهدان، ایرانشهر و سراوان به مصاف هم رفتند ادامه داد: در رده سنی جوانان مریم قاسمی، دینا غفوری و مونا دهمیری و رده بزرگسالان زهرا حسین زاده، زهرا قاسمی و مرضیه سرگزی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

معاون مالی و اداری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به نتایج تیمی این دوره خاطرنشان کرد: تیم بالابان چابهار قهرمان این رقابت ها شد، تیم اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم آرتین چابهار هم به کسب مقام سوم بسنده کرد.

این مسابقات با اهدای حکم قهرمانی و جوایز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 453886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *