۰

تلاش و خدمت به جامعه علمی کشور کمترین کار برای ادامه راه شهداست

معاون آموزشی و دانشجویی مرکز امور شاهد و ایثار گران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کمترین کار ما برای ادامه دادن راه شهدا، تلاش برای خدمت به جامعه علمی کشور به عنوان یک دین و وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی است.
تلاش و خدمت به جامعه علمی کشور کمترین کار برای ادامه راه شهداست
به گزارش چهاربهاران، محمد رستمی در دیدار با خانواده شهید حامد بزی؛ ضمن تشکر از خانواده معظم شهید، شهدا را مایه عزت و سرافرازی نظام‌مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: شهدا با شجاعت و استقامت خود پایه های انقلاب را تثبیت و موجب استحکام و قدرتمند شدن این یادگار امام (ره) شدند.
 
وی افزود: نعمت آسایش، آرامش و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران از برکات رشادت های افرادی است که مخلصانه در دفاع از ارزشهای اسلامی و آرمانهای اصیل انقلابی جانفشانی کردند که یکی از این شهدا شهید نماز جمعه چابهار شهید حامد بزی است.

معاون آموزشی و دانشجویی مرکز امور ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه ماست و موجب برکات فراوانی برای آیندگان خواهد بود و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
 
رستمی با بیان اینکه هر چه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در راه ارزشهای الهی از خود گذشتگی کردند، کاری ارزشمند و نوعی عبادت است.

 این دیدار به همت دفتر نمایندگی امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و با حضور معاون آموزشی و دانشجویی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس امور کارکنان و استانها در مرکز امور شاهد و ایثار گران، هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار ورییس بنیاد شهید شهرستان چابهار انجام شد و ضمن دیدار با خانواده شهید حامد بزی از شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با آرمانهای شهدا و امام شهدا عهدی و پیمانی دوباره بستند.
 
شهید حامد بزی دانشجوی شهید‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در ۲۸ مهرماه سال ۹۱ در حادثه تروریستی، توسط مزدوران استکبار به شهادت رسید.


.

.

.


انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 453871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *