۰

خردسال ترین و سالخورده ترین زائران سیستانی و بلوچستانی سرزمین وحی ۷ و ۹۲ سال سن دارند

جانشین مدیریت سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان مسن ترین زائر سیستان و بلوچستان ۹۲ سال سن دارد و کم سن و سال ترین زائر نیز ۷ ساله است.
خردسال ترین و سالخورده ترین زائران سیستانی و بلوچستانی سرزمین وحی ۷ و ۹۲ سال سن دارند
به گزارش چهاربهاران، محمدتقی سرحدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه امسال هزار و 590 زائر در قالب 11 کاروان از فرودگاه  زاهدان به سرزمین وحی اعزام می‌‌شوند اظهار داشت: از این تعداد 8کاروان اهل سنت و 3 کاروان اهل شیعه هستند.
جانشین مدیریت سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: هفت پرواز کار اعزام زائران سیستانی و بلوچستانی از 26 تا 29 تیرماه به سرزمین وحی را بر عهده دارند که برگشت این زائران نیز از 26 مردادماه به استان آغاز خواهد شد.
وی افزود:  خانمی 92 ساله از زاهدان مسن ترین و زائری 7 ساله از چابهار نیز کوچک‌ترین زائر حج تمتع امسال از سیستان و بلوچستان هستند که این 2 با یکدیگر 85 سال اختلاف سنی دارند.
سرحدی خاطرنشان کرد: از مجموع زائران سیستانی و بلوچستانی که در قالب 11 کاروان قرار است اعزام شوند 952 نفر  مرد و 637 نفر خانم هستند.
وی با اشاره به پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور گفت: افراد باید با مراجعه به وب سایت امور مالیاتی یا با استفاده از اپلیکیشن بله این پرداخت را انجام دهند.
جانشین مدیریت سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان عنوان کرد: امشال 14 قلم دارو ممنوعه به زائران اعلام شده که اگر زائری احتیاج به داروی خاصی داشت باید نسخه خود را با مهر پزشک کاروان همراه داشته باشند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 453869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *