۰

توسعه فضاهای ورزشی در کنارک عامل مهم رشد و توسعه اجتماعی

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: این شهرستان دارای پتانسیل  واستعدادهای ورزشی  بالایی است و می توان با برنامه ریزی مناسب در کنار توسعه فضاهای ورزشی استعدایابی و هدایت ورزشکاران، افتخارات ارزشمندی برای شهرستان کسب کرد.
توسعه فضاهای ورزشی در کنارک عامل مهم رشد و توسعه اجتماعی
به گزارش چهاربهاران حمید یوسفی در با دیدار ورزشکاران و اعضای هیات های ورزشی‌ و تعدادی از جوانان افزود: تربیت جوانان سالم، بالابردن روحیه ورزشی و جوانمردی موجب  نشاط عمومی و تقویت روحیه خودباوری در جامعه می شود.

وی یکی از راه های ارتقاء سلامت در جامعه را ورزش دانست و تاکید کرد: با همکاری بخش خصوصی می توان ایجاد بستر های توسعه ورزش های تیمی و قهرمانی، همچنین توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان را به دست آورد.

وی با اشاره به استعدادهای بسیار بالای رشته ورزشی کریکت در این شهرستان عنوان کرد: بسیاری از ورزشکاران تیم ملی از سیستان و بلوچستان و به ویژه کنارک می باشند.

فرماندار کنارک با تاکید بر ظرفیت های ورزشی در رشته های آبی، کریکت، بازی های بومی محلی خاطرنشان کرد: ظرفیتهای نیروهای غیربومی آموزش دیده شده در رشته های مختلف ورزشی به منظور آموزش نیروهای بومی ببه ویژه حوزه فعالیت بانوان می تواند موثرواقع شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 453841
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *