۰

تقدیر از خانواده شهید چابهاری سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور قدردانی و سپاس از ایثارگری ها و تلاش های بی شائبه شهداء از خانواده یکی از شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار تقدیر شد.
تقدیر از خانواده شهید چابهاری سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر
به گزارش چهاربهاران سرهنگ محمد علی پوراحمدیان در دیدار با خانواده "شهید کمالی" افزود: مقام شهید و شهادت مقام حسرت و پند است و مقام تاسف و غم نیست و برای منزلت شهید باید حسرت خورد که چه مقام والایی در نزد خدا دارند همانطور که آیه صریح قرآن شهدارا زنده و روزی خور درنزد خداوند می داند.

وی در ادامه تاکید کرد: اولین قطره خون شهید که به زمین ریخته می شود گناهان آن را بخشیده وعمیقا به جایگاه شهدا باید حسرت خورد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: داشته هاي ما بر گرفته از خون مطهر شهدا و ايثار و از خود گذشتگي خانواده هاي معظم شهداست و بخاطر اين خون هاي مطهر است كه اسلام پابرجا و ماندگار است.

وی شهدا را چشم چراغ ملت دانست و افزود: شهادت عزت جاودانه است و خون شهيد اسلام را حفظ كرده و همه بايد قدردان شهدا و خانواده هاي آنان باشيم.

سرهنگ پوراحمدیان خاطرنشان کرد: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقاي نظام است و همه بايد قدردان اين نعمت باشيم كه عزت و اقتدار را براي ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 453816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *