۰

تکذیب برش کاری با سنگ فلز در حضور بیمار بیمارستان امام علی (ع) چابهار

رئیس بیمارستان چابهار گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برش کاری با سنگ فلز در اتاق بیمار مربوط به بیمارستان چابهار نیست و کاملا تکذیب می شود.
تکذیب برش کاری با سنگ فلز در حضور بیمار بیمارستان امام علی (ع) چابهار
دکتر یعقوب کیخا در گفت و گو با چهاربهاران تصریح کرد: برخی فضاها و رسانه های بیگانه با اهداف از پیش تعیین شده تنویر افکار عمومی با انتشار کلیپی کاملا کذب بی توجهی به درمان بیماران را منتسب به بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار اعلام کرده اند.

وی با اشاره به عدم اجرای برش کاری با سنگ فلز افزود: در این فیلم شخصی در حال برش فلز در اتاق بیمارستان در حضور بیمار می باشد که نه اتاق مربوط به بیمارستان چابهار بوده و نه بیمار بستری بر روی تخت که در این خصوص تضمین می کنم تکریم بیمار الزام تعهدات اخلاقی بیمارستان می باشد.

رئیس بیمارستان چابهار ادامه داد: مطمئنا چنین اقدامات کذبی در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده و عامل دلسردی بسیاری از همشهریان خواهد شد.

کیخا ضمن تاکید از عدم باز نشر چنین مواردی خاطرنشان کرد: همواره تکریم و احترام به مقام بیمار و ارباب رجوع در دستور کار کادر درمانی بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار بوده و شهروندان محترم بعد از رویت چنین مواردی در فضای مجازی به رسانه های رسمی و آگاه مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 453427
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *