۰
توسط کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان؛

اهدا داوطلبانه یک روز حقوق برای همدردی با سیل زدگان

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان یک روز از حقوق خود را به خسارت دیدگان از سیل اختصاص دادند.
اهدا داوطلبانه یک روز حقوق برای همدردی با سیل زدگان
بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران از اهدای یک روز حقوق کارکنان این اداره به‌صورت داوطلبانه به سیل‌زدگان خبر داد و بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و سیلاب هایی که از ابتدای سال در کشور شاهد بودیم و خسارات زیادی که از این حیث به هموطنان به خصوص در برخی استان ها وارد شد، اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز همچون سایر دستگاه ها، ضمن ابراز همدردی با عزیزان هموطن که دچار خسارت های جانی و مالی شدند، وظیفه ملی، اخلاقی و انسانی خود دانست که کمک هایی نقدی را جهت امدادرسانی و جبران خسارت به این امر اهدا کنند.
 
وی ادامه داد: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز با جانمایه بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، در اقدامی خیرخواهانه و با رضایتمندی یک روز از حقوق خود را برای امدادرسانی و جبران خسارت به هموطنان عزیزمان در استانهایی که در سیلاب های اخیر کشور آسیب دیده اند به سازمان هلال احمر اهداء و پرداخت کردند.

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان افزود: کاهش آلام آسیب‌دیدگان سیل وظیفه‌ای همگانی است و هر کس به هر طریقی که می‌تواند به مردم سیل‌زده کمک کند.


انتهای پیام/
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 453395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *