اتمام عملیات تخلیه دومین کشتی دام زنده در بندر چابهار

3 فروردين 1398 ساعت 12:47

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ضمن آمادگی کامل بندر چابهار در واردات کالاهای اساسی کشور از اتمام عملیات تخلیه دومین کشتی دام زنده در بندر شهید بهشتی خبر داد.


بهروز آقایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: عملیات تخلیه دومین شناور حامل دام زنده ساعت ۲۳:۱۵ دوم فروردین ماه به اتمام رسید و در مجموع ۱۵ هزار و ۹۱۵ راس گوسفند سالم با نرم تخلیه 430 راس دام در ساعت از شناور «تایبا» تخلیه و از بندر خارج شد.

وی با اشاره به تخلیه دو فروند شناور دام زنده با 65 هزار راس دام زنده افزود: این عملیات در کمتر از یک هفته با هماهنگی و تشریک مساعی تمامی دستگاههای مرتبط استانی و شهرستانی نشان از پتانسیل ویژه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در تخلیه و بارگیری کالاهای مختلف و پذیرش انواع کشتی در سایزهای بزرگ با بالاترین کیفیت از سراسر دنیا می باشد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دومین کشتی حامل دام زنده کشور روز پنجشنبه وارد بندرشهیدبهشتی چابهار شده بود و آماده تخلیه و حمل برای کشتار است.

وی با اشاره به ظرفیت بی بدیل این بندر در تخلیه و بارگیری تاکید کرد: بندر چابهار به دلیل متصل بودن به آب های آزاد اقیانوس هند و افتتاح بندر شهید بهشتی با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن قابلیت پذیرش انواع کشتی، تخلیه و بارگیری هر نوع کالایی را دارد.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: انواع تجهیزات تخلیه دام در این شهرستان فراهم است و تیم‌های عملیاتی اپراتور تخلیه و بارگیری بندر کاملا آماده هستند همچنانکه بندر چابهار نقش مهمی در توسعه و حل مشکلات اقتصادی کشور دارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453230

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453230/اتمام-عملیات-تخلیه-دومین-کشتی-دام-زنده-بندر-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir