۰

اتمام عملیات تخلیه دومین کشتی دام زنده در بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ضمن آمادگی کامل بندر چابهار در واردات کالاهای اساسی کشور از اتمام عملیات تخلیه دومین کشتی دام زنده در بندر شهید بهشتی خبر داد.
اتمام عملیات تخلیه دومین کشتی دام زنده در بندر چابهار
بهروز آقایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: عملیات تخلیه دومین شناور حامل دام زنده ساعت ۲۳:۱۵ دوم فروردین ماه به اتمام رسید و در مجموع ۱۵ هزار و ۹۱۵ راس گوسفند سالم با نرم تخلیه 430 راس دام در ساعت از شناور «تایبا» تخلیه و از بندر خارج شد.

وی با اشاره به تخلیه دو فروند شناور دام زنده با 65 هزار راس دام زنده افزود: این عملیات در کمتر از یک هفته با هماهنگی و تشریک مساعی تمامی دستگاههای مرتبط استانی و شهرستانی نشان از پتانسیل ویژه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در تخلیه و بارگیری کالاهای مختلف و پذیرش انواع کشتی در سایزهای بزرگ با بالاترین کیفیت از سراسر دنیا می باشد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دومین کشتی حامل دام زنده کشور روز پنجشنبه وارد بندرشهیدبهشتی چابهار شده بود و آماده تخلیه و حمل برای کشتار است.

وی با اشاره به ظرفیت بی بدیل این بندر در تخلیه و بارگیری تاکید کرد: بندر چابهار به دلیل متصل بودن به آب های آزاد اقیانوس هند و افتتاح بندر شهید بهشتی با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن قابلیت پذیرش انواع کشتی، تخلیه و بارگیری هر نوع کالایی را دارد.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: انواع تجهیزات تخلیه دام در این شهرستان فراهم است و تیم‌های عملیاتی اپراتور تخلیه و بارگیری بندر کاملا آماده هستند همچنانکه بندر چابهار نقش مهمی در توسعه و حل مشکلات اقتصادی کشور دارد.
انتهای پیام/
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 453230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *