مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار:

۱۷۰هزار کارت سوخت غیر قانونی مهاجر در چابهار ابطال شد

9 اسفند 1397 ساعت 12:07

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: با مسدودی۱۷۰هزار کارت سوخت مهاجر از قاچاق حدود چهل میلیون لیتر بنزین در یکسال گذشته جلوگیری بعمل آمد.


مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مسدود کردن کارت های مهاجر یا اجاره ای در منطقه چابهار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهتمام ویژه منطقه در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با کارتهای مهاجر با بررسی تراکنش های کارت های سوخت منطقه طی یکسال گذشته از کارت های سوخت مهاجر جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این کارت های سوخت و متخلف از قاچاق حدود چهل میلیون لیتر فرآورده بنزین جلوگیری بعمل آمده است بیان کرد: بر این اساس با استخراج و پردازش تراکنش های مشکوک به تخلف و با اتخاذ مکانیسم هایی خاص و با تکیه بر تجربیات کارشناسان منطقه نسبت به ابطال کارتهای مورد نظر اقدام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار افزود: با اقدامات انجام شده توسط این منطقه ضمن صرفه جویی قابل توجه، شرایط مساعدتری در جایگاه به منظور جلب رضایت مردمی به وجود آمده است.

نخعی خاطرنشان کرد: کارت های مهاجر از مناطق دیگر کشور و عمدتا مناطق مرکزی توسط افراد سودجو به این استان منتقل و مورد استفاده افراد سودجو در جهت قاچاق فرآورده قرار میگیرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453134

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453134/۱۷۰هزار-کارت-سوخت-غیر-قانونی-مهاجر-چابهار-ابطال

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir