۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار:

۱۷۰هزار کارت سوخت غیر قانونی مهاجر در چابهار ابطال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: با مسدودی۱۷۰هزار کارت سوخت مهاجر از قاچاق حدود چهل میلیون لیتر بنزین در یکسال گذشته جلوگیری بعمل آمد.
۱۷۰هزار کارت سوخت غیر قانونی مهاجر در چابهار ابطال شد
مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مسدود کردن کارت های مهاجر یا اجاره ای در منطقه چابهار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهتمام ویژه منطقه در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با کارتهای مهاجر با بررسی تراکنش های کارت های سوخت منطقه طی یکسال گذشته از کارت های سوخت مهاجر جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این کارت های سوخت و متخلف از قاچاق حدود چهل میلیون لیتر فرآورده بنزین جلوگیری بعمل آمده است بیان کرد: بر این اساس با استخراج و پردازش تراکنش های مشکوک به تخلف و با اتخاذ مکانیسم هایی خاص و با تکیه بر تجربیات کارشناسان منطقه نسبت به ابطال کارتهای مورد نظر اقدام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار افزود: با اقدامات انجام شده توسط این منطقه ضمن صرفه جویی قابل توجه، شرایط مساعدتری در جایگاه به منظور جلب رضایت مردمی به وجود آمده است.

نخعی خاطرنشان کرد: کارت های مهاجر از مناطق دیگر کشور و عمدتا مناطق مرکزی توسط افراد سودجو به این استان منتقل و مورد استفاده افراد سودجو در جهت قاچاق فرآورده قرار میگیرند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 453134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *