۰

اردوی تیم ملی بوکس در چابهار

تیم ملی بوکس با نظر اکبر احدی یک هفته زودتر راهی چابهار می شود تا تمرینات خود را پیش از شروع جام مکران در چابهار برگزار کند.
اردوی تیم ملی بوکس در چابهار
به گزارش چهاربهاران، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران از سوم تا نهم اسفند ماه به میزبانی استان سیستان ‌و بلوچستان و در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود که به همین دلیل تیم ملی بوکس سعی دارد تمرینات خود را یک هفته در چابهار برگزار کند.

این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور هفت تیم خارجی فیلیپین، قزاقستان، ترکمنستان، هند، سوریه، پاکستان و مجارستان به مدت هفت روز برگزار می‌شود که اکبر احدی سرمربی تیم ملی هم قصد دارد یک تیم خوب را در این مسابقات به روی رینگ بفرستد.

تیم ملی بوکس ایران با نظر کادرفنی با ترکیب دو تیم «الف» و «ب» در این مسابقات حضور دارد. همچنین یک تیم از منطقه آزاد چابهار و یک تیم هم از استان سیستان ‌و بلوچستان در رقابت‌ها به روی رینگ می‌روند.

 تیم ملی بوکس کشورمان که قرار است در این رقابت‌ها حضور پیدا کند، از روز یکشنبه با نظر مربیان تیم ملی اردوی خود را به مدت یک هفته در چابهار برگزار می‌کند. احتمالا در این مدت شرایط برای برگزاری تمرینات مشترک یک یا دو روزه با تیم‌های خارجی شرکت کننده هم فراهم شود.

تیم ملی بوکس با 16 نفر در سیستان و بلوچستان حاضر می‌شود. البته در کنار تیم ملی بزرگسالان تیم ملی امید هم با 14 بوکسور در اردوی چابهار حضور دارد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 453071
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *