۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

مسئولین با خدمتگزاری قدردان حضور پرشور ملت ایران باشند/ شناسایی هرچه سریع‌تر عوامل حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان

امام جمعه چابهار گفت: حضور مردم رسالتی بر دوش مسئولین می‌گذارد و جا دارد تا ازین پس مسئولین برای رفع مشکلات تلاش جهادی کنند و همانقدر که مردم به صبور هستند مسئولین به فکر معیشت مردم باشند.
مسئولین با خدمتگزاری قدردان حضور پرشور ملت ایران باشند/ شناسایی هرچه سریع‌تر عوامل حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سیدمحمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این حضور گسترده نشان می دهد که مردم حتی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی دست از حمایت نظام و ولایت برنخواهند داشت.

وی افزود: به همین دلیل مسئولان باید این پشتوانه مردمی را قدر بدانند و تدابیر و برنامه های درستی برای رفاه آنان بیاندیشند و اجرایی کنند.

خطیب نماز جمعه چابهار با اشاره به حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان بیان کرد: این حادثه که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از مرزبانان غیور سپاه اسلام شد، را شدیدا محکوم کرده و از مسولین امنیتی خواستاریم با ریشه یابی دقیق این حوادث، عوامل اصلی و فتوا دهندگان این عمل تروریستی را شناسایی و به سزای عمل خود برسانند آنهایی که کلمه گوی لا اله الا الله را کافر و واجب القتل هستند که باعث این جنایت بزرگ شدند.

وی با اشاره به روایتی از صحیح بخاری، افزود: کسی که کلمه گوی لا اله الا الله را به قتل برساند، کافر است،
این حرکت را قابل قبول در هیچ یک از فرق اسلامی قبول ندارند و این عمل چیزی غیر از خوشحال کردن استکبار جهانی نیست.

حجت السلام موسوی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: همه باید خود را برای گام دوم بعد ۴۰ سالگی انقلاب آماده کنیم و از برکت ما میتوانیم توانستیم؛ تمامیت ارضی خود را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما توانستیم موتور پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور را به حرکت در بیاوریم و عزت و اقتدار ملی خود را ارتقاء ببخشیم.

انتهای پیام/
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 453065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *