تکیه بر توان داخلی هدف اصلی برگزاری همایش فرصت های اقتصادی در چابهار

26 دی 1397 ساعت 12:05

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: 100 بسته سرمایه‌گذاری در پنل‌های شیلات و کشاورزی، صنعت و معدن، نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری و حمل و نقل و ترانزیت چابهار در همایش فرصت های سرمایه گذاری با هدف تکیه بر توان داخلی در آخر هفته ارائه می‌شود.


عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: قرار است ۲۸ و ۲۹ دی ماه رویداد ثابت سالیانه به نام همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار با حضور مسئولین کشوری و فرمانداران استانی در سالن نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شود.
وی با اشاره به حضور بیش‌ از ۳۰۰ سرمایه‌گذار بومی و خارجی در این همایش افزود: ۵۰ پروژه از این بسته مربوط به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری چابهار می باشد و سایر آن استانی تدوین شده است.
رئیس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: مهم‌ترین هدف برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری شناساندن ظرفیت‌‌های اقتصادی به سرمایه‌گذاران بومی و خارجی است.
وی با اشاره به مطالعات جامع و کامل در این بسته ها تاکید کرد: سرمایه‌گذاران می توانند با در نظر گرفتن جوانب مختلف پروژه ها سرمایه‌گذاری کنند و این مقوله به نوعی استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی افق‌های توسعه‌ای چابهار و استان طی دو روز برگزار خواهد شد و اجرای این برنامه به صورت سالیانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452892

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452892/تکیه-توان-داخلی-هدف-اصلی-برگزاری-همایش-فرصت-های-اقتصادی-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir