۰

تکیه بر توان داخلی هدف اصلی برگزاری همایش فرصت های اقتصادی در چابهار

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: 100 بسته سرمایه‌گذاری در پنل‌های شیلات و کشاورزی، صنعت و معدن، نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری و حمل و نقل و ترانزیت چابهار در همایش فرصت های سرمایه گذاری با هدف تکیه بر توان داخلی در آخر هفته ارائه می‌شود.
تکیه بر توان داخلی هدف اصلی برگزاری همایش فرصت های اقتصادی در چابهار
عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: قرار است ۲۸ و ۲۹ دی ماه رویداد ثابت سالیانه به نام همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار با حضور مسئولین کشوری و فرمانداران استانی در سالن نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شود.
وی با اشاره به حضور بیش‌ از ۳۰۰ سرمایه‌گذار بومی و خارجی در این همایش افزود: ۵۰ پروژه از این بسته مربوط به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری چابهار می باشد و سایر آن استانی تدوین شده است.
رئیس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: مهم‌ترین هدف برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری شناساندن ظرفیت‌‌های اقتصادی به سرمایه‌گذاران بومی و خارجی است.
وی با اشاره به مطالعات جامع و کامل در این بسته ها تاکید کرد: سرمایه‌گذاران می توانند با در نظر گرفتن جوانب مختلف پروژه ها سرمایه‌گذاری کنند و این مقوله به نوعی استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی افق‌های توسعه‌ای چابهار و استان طی دو روز برگزار خواهد شد و اجرای این برنامه به صورت سالیانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 452892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *