۰

ورود دوچرخه سواران 40 بهار ناجا به خاش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: دوچرخه سواران تور 40 بهار ناجا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از عبور از شهرهای زر آباد، کنارک و چابهار و ایرانشهر وارد شهرستان خاش شدند .
ورود دوچرخه سواران 40 بهار ناجا به خاش
به گزارش چهاربهاران، مسافر شهنوازی افزود: 40 نفر از ورزشکاران یگان ویژه ناجا از 25 آذرماه از مرقد امام دوچرخه سواری خود را آغاز کرده اند و پس از طی مسافت 8 هزار کیلومتری مرزهای کشور، 22 بهمن ماه در میدان آزادی تهران به کار خود پایان می دهند .
شهنوازی بیان کرد: این اقدام با هدف نمایش توان رزمی و دفاعی پرسنل توانمند ناجا و حراست از مرزهای میهن پهناور اسلامی در حال انجام است که جا دارد به این عزیزان خسته نباشید و خدا قوت بگوئیم و از آنها تقدیر نمائیم .
وی اظهار کرد: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سال بهار انقلاب در کشور باشکوه برگزار می شود و اقشار مختلف مردم و دستگاههای اجرائی و نهادهای انقلابی نیز به سهم خود در برگزاری این جشن ها سهیم هستند .
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش ادامه داد: مردم مرزدار در این شهرستان همگام با سایر مردم و مسئولان کشور به عزت و سربلندی ایران اسلامی می اندیشند و تاکنون شایستگی های خود را به خوبی به نمایش گذاشته اند.

انتهای پیام
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 452869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *