۰
با حضور سرمایه‌گذاران بومی؛

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان توسعه محور شرق برگزار می‌شود

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران عمدتا بومی سیستان و بلوچستان و مقامات اجرایی و ارشد کشوری در منطقه آزاد چابهار خبر داد.
همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان توسعه محور شرق برگزار می‌شود
غلامرضا پناه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به همایش فرصت های سرمایه گذاری که با مشارکت استانداری سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار برگزار می شود اظهار کرد: با هماهنگی اتاق‌های بازرگانی سرمایه گذارن و سرمایه داران بومی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به فعالیت هستند برای شرکت در این همایش به چابهار دعوت شده اند.

وی افزود: تمرکز این همایش دعوت از سرمایه‌گذاران بومی سیستان و بلوچستان و معرفی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار و سیستان و بلوچستان به آن‌هاست.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در این همایش، پنل‌های مختلفی هم‌چون شیلات و کشاورزی، صنایع کوچک، صنایع سنگین مانند نفت و گاز و پتروشیمی و گردشگری برگزار می‌شود.

پناه گفت: سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار، منطقه آزاد و استان سیستان و بلوچستان آشنا می‌شوند.

این همایش 28 و 29 دی ماه با حضور نمایندگان مجلس، برخی از مقامات اجرایی هم‌چون وزرا و هم‌چنین مسولان سیستان و بلوچستان در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 452831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *