۰

پذیرفته شدگان و نخبگان کنکور ۹۷ کنارک تجلیل شدند

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: برگزاری چنین مراسماتی باعث می شود دانش آموزان با شوق بیشتر به تحصیل علم پرداخته و حس رقابت به وجود آید.
پذیرفته شدگان و نخبگان کنکور ۹۷ کنارک تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار چهاربهاران در کنارک ابابکر بلوچ در مراسم تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور ۹۷ اظهار کرد: تعلیم و تربیت در اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است و ارزش یک جامعه بر پایه علم و دانش سنجیده می شود.
وی ضمن تقدیر از آموزش و پرورش کنارک افزود: پیشرفت علم در گرو پیروی از دستورات اسلام و کتاب آسمانی مسلمانان است.
وی با اشاره به نحوه فعالیت آموزش و پرورش کنارک ادامه داد: این نهاد بسیاری از مشکلات و موانع آموزشی خصوصا در بحث توسعه فضاهای آموزشی و جذب خیرین را برطرف کرده و پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه آموزشی در سطح شهرستان می باشد.
وی یکی از شاخصه های مهم برای توسعه همه جانبه جوامع را علم و دانش دانست و تاکید کرد: پیشرفت جوامع بشری در گرو تحصیل علم و بکارگیری آن در زندگی ست، تلاش در جهت کسب علم موجب پیشرفت جامعه شده و همه وظیفه دارند تا در قبال تحصیل فرزندان این مرز و بوم تلاش و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نکنند.
رئیس آموزش و پرورش کنارک ضمن خیر مقدم به مهمانان تشریح کرد: در شهرستان کنارک ظرفیت های زیادی وجود دارد که لازمه ی استفاده از این ظرفیتها اتحاد و همدلی مردم و مسئولان جهت پیشرفت دانش آموزان عزیز است.
نادر محمدی عنوان کرد: افزایش درصد قبول شدگان کنکور سراسری 97 در شهرستان کنارک نسبت به سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان و اخذ تمامی سهمیه ها در دانشگاه ها را نشانه مدیریت،‌سازماندهی مناسب، زحمات معلمان، استعداد و نبوغ علمی می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با پوشاندن ضعف ها به فکر تقویت زیر ساختها و گسترش مراکز آموزش عالی در پیشرفت منطقه خودمان به لحاظ علمی باشیم.
به گزارش خبرنگار ما در پایان همایش از دبیران تلاش گر؛ پذیرفته شدگان کنکور سراسری 97 با اهدا تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 452640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *