۰

تامین اعتبار ۲۶۱ روستای دشتیاری در دستور کار ستاد توسعه سواحل مکران

مشاور و رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل گفت: اعتبارات مورد نیاز از سوی ستاد توسعه سواحل مکران به طرح آبرسانی مجتمع ۲۶۱ روستایی از سد زیردان در دشتیاری اختصاص یافت.
تامین اعتبار ۲۶۱ روستای دشتیاری در دستور کار ستاد توسعه سواحل مکران
به گزارش چهاربهاران بابک نوری بعد از بازدید از پروژه های عمرانی در حوزه تامین و توزیع منابع آب شهرستان چابهار طی جلسه ای در آب و فاضلاب شهری اظهار کرد: تامین اعتبار طرح آبرسانی به ۲۱۳ روستا از سد پیشین، کمک به تامین تانکر مورد نیاز آبرسانی شهرستان و ساماندهی آب شیرین کن های به زودی آغاز می شود. ‏
وی با اشاره به رفع موانع اجرای طرح خط انتقال آب شرب از آب شیرین کن پسابندر به روستای بریس افزود: این پروژه توسط نیروی دریایی ارتش در دست اجرا می باشد و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار باید کلیه اقدامات مورد نیاز در این خصوص انجام دهند.
رئیس ستاد دبیرخانه توسعه سواحل مکران ادامه داد: خط انتقال آب شرب شهر چابهار و اصلاح شبکه آبرسانی شهر در همه محدوده ها تامین اعتبار و اقدامات لازم برای آبرسانی به مردم انجام می شود.
نوری با بیان اینکه اجرای چنین طرحی دائمی بوده و می تواند باعث رونق در همه زمینه ها شود تشریح کرد: در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای منابع تامین و توزیع آب شهرستان چابهار از تاسیسات سد زیردان، طرح آبرسانی به مجتمع ۲۶۱ روستا تلنگ، پلان و پیرسهراب شهرستان چابهار، تصفیه خانه آب شهر چابهار و سایر پروژه های بازدید شد و روند توسعه رو به رشدی در تولید حجم آب مصرفی شهروندان پیش بینی می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت بندی پروژه های آب و فاضلاب شهری و روستایی می تواند پیشرفت امور را زودتر حاصل و نظم کاری را محقق کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 452629
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *