۰

گشت و بازرسی اداره کل بنادر استان از سواحل چابهار و کنارک

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در سواحل چابهار و کنارک گشت و بازرسی توسط این اداره انجام شد.
گشت و بازرسی اداره کل بنادر استان از سواحل چابهار و کنارک
عباس آذرپیکان در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: براساس وظایف قانونی گشت و نظارت روزانه، هفتگی و ماهانه در طول سال در نوار ساحلی چابهار و کنارک انجام می شود تا ساخت و ساز غیرقانونی شناسایی و متوقف شوند.
وی با اشاره به مکان های بازرسی شده در هفته گذشته افزود: برای صیانت از حریم دریا از ساخت و سازهای بدون مجوز، از سازه های اسکله صیادی رمین، شرکت مجری عملیات لایروبی اسکله صیادی رمین، اسکله گیشاب، پروژه سه هزار هکتاری گلخانه گیشاب، نوار ساحلی شرق، اسکله رودیک و اسکله پرورش میگو رودیک بازدیدهای فنی و مهندسی انجام شد.
وی مدیریت سواحل را به وسیله اداره کل بنادر و دریانوردی استان مهم دانست و تاکید کرد: این نهاد به عنوان کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان در هر سه ماه یکبار نسبت به برگزاری جلسات کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان با حضور استاندار جلسه برگزار می کند.
آذرپیکان ادامه داد: این کمیته تاکنون ۹ جلسه اصلی، ۱۶ جلسه فرعی با ۸۰ مصوبه مدیریتی و کارشناسی به منظور نظارت دقیق بر سواحل برگزار کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دریابانی، محیط زیست، منابع طبیعی و شیلات در همکاری فعالانه در گشت ها و نظارت های سواحل استان همواره همیار اداره بنادر بوده تا از اقدامات غیرقانونی و غیرمجاز در اسرع وقت جلوگیری شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 452618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *