رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار خبر داد؛

آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدای چابهار از ۲۷ آذر

25 آذر 1397 ساعت 14:21

رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: در راستای حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سواستفاده برخی کاسبان، طرح نظارتی شب یلدا از ۲۷ آذرماه لغایت یکم دی ماه انجام می شود.


هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: این طرح همانند سال های قبل بر عرضه کالاهایی همچون آجیل، شیرینی و میوه اجرا، تا از سواستفاده های احتمالی گران فروشی جلوگیری شود.
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی چابهار افزود: طبق تفاهم های انجام شده در این طرح از ظرفیت های نظارتی بازرسان اداره تعزیرات، اتحادیه های صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت بهره گیری خواهد شد.
وی سامانه ۱۲۴ را برای ارائه گزارشات گران فروشی در همه محل های فروش سطح شهر آماده به پاسخ عنوان و ادامه داد: همشهریان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و انبارهای مشکوک از طریق ستاد خبری ۱۲۴ اطلاع دهند.
اکبری نظارت بر فروش چابهار را رسیدگی به معیشت مردم دانست و تاکید کرد: فروشندگان باید طبق قیمت های مصوب اقدام به فروش کرده و هر گونه افزایش قیمت برخورد جدی و قانونی بدون گذشت را برای اصناف در پی دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ در ساعات اداری به صورت مستقیم توسط متصدی اداره صنعت و معدن قابل پاسخ می باشد و در ساعات غیر اداری گزارشات مردمی در این سامانه ذخیره شده و توسط این نهاد پیگیری می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452607

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452607/آغاز-طرح-نظارتی-بازار-شب-یلدای-چابهار-۲۷-آذر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir