۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار خبر داد؛

آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدای چابهار از ۲۷ آذر

رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: در راستای حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سواستفاده برخی کاسبان، طرح نظارتی شب یلدا از ۲۷ آذرماه لغایت یکم دی ماه انجام می شود.
آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدای چابهار از ۲۷ آذر
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: این طرح همانند سال های قبل بر عرضه کالاهایی همچون آجیل، شیرینی و میوه اجرا، تا از سواستفاده های احتمالی گران فروشی جلوگیری شود.
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی چابهار افزود: طبق تفاهم های انجام شده در این طرح از ظرفیت های نظارتی بازرسان اداره تعزیرات، اتحادیه های صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت بهره گیری خواهد شد.
وی سامانه ۱۲۴ را برای ارائه گزارشات گران فروشی در همه محل های فروش سطح شهر آماده به پاسخ عنوان و ادامه داد: همشهریان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و انبارهای مشکوک از طریق ستاد خبری ۱۲۴ اطلاع دهند.
اکبری نظارت بر فروش چابهار را رسیدگی به معیشت مردم دانست و تاکید کرد: فروشندگان باید طبق قیمت های مصوب اقدام به فروش کرده و هر گونه افزایش قیمت برخورد جدی و قانونی بدون گذشت را برای اصناف در پی دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ در ساعات اداری به صورت مستقیم توسط متصدی اداره صنعت و معدن قابل پاسخ می باشد و در ساعات غیر اداری گزارشات مردمی در این سامانه ذخیره شده و توسط این نهاد پیگیری می شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 452607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *