۰

زمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری چابهار کلنگ زنی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: زمین چمن مصنوعی روستایی در مجتمع دلگان های بخش دشتیاری با مشارکت مردم و اعضای شورای اسلامی دهیاران ساخته می شود.
زمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری چابهار کلنگ زنی شد
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری در حاشیه کلنگ زنیزمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری اظهار کرد: در مجموع چهار زمین چمن مصنوعی در بخش دشتیاری، دو چمن در بخش پلان و دو چمن در بخش مرکزی تاکنون افتتاح شده است.

وی بیان کرد: 300 میلیون تومان برای ساخت این پروژه ورزشی پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار با اشاره به اینکه این شهرستان از نظر سرانه فضاهای ورزشی در سیستان و بلوچستان رتبه آخر شهرستان ها را دارد تصریح کرد: با توجه به نیاز افزایش سرانه فضاهای ورزشی، حداقل در 40 روستای پرجمعیت این شهرستان زمین های چمن منصوعی روستایی با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی اعتبار لازم تخصیص داده شود.

وی بر آبرسانی به 406 روستا، فعالیت رسمی مرز ریمدان پس از 9 سال و آسفالت راههای روستایی چابهار تاکید کرد و افزود: چنانچه زیرساخت های برق، آب و مشکلات اینترنت، ساخت بازارچه و پایانه مسافری و بار مرز رسمی ریمدان مرتفع شود این مرز می تواند اشتغال هزاران نفر را فراهم کند.

طرح ساخت زمین چمن مصنوعی با حضور سرپرست فرمانداری، جمعی از ورزشکاران، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی در بخش دشتیاری چابهار واقع در جنوب سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.
 
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 452569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *