۰
رئیس بنیاد شهید چابهار خبر داد؛

تشییع دو شهید حادثه تروریستی چابهار

رئیس بنیاد شهید چابهار گفت: دو شهید حادثه تروریستی چابهار شهید والامقام ناصر درزاده و شهید والامقام داریوش رنجبر ساعت 9 صبح امروز از محل تقاطع بلوار شهید ریگی و خیابان امام خمینی ره(چهارراه کوزه) تشییع خواهند شد.
تشییع دو شهید حادثه تروریستی چابهار
علی داور نیا در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: بازی خصمانه و ناجوانمردانه تروریست های تکفیری برای ناامن جلوه دادن چابهار و ریختن خون بیگناهان هیچ گاه باعث عقب نشینی ملت ما از معیارهای بزرگ اسلامی و انقلابی نمی شود.
وی با اشاره به تشییع دو شهید مدافع وطن و مشایعت به سمت شهرهای محل زندگی اشان افزود: تشییع امروز ساعت ۹:۲۰ دقیقه صبح جمعه ۱۶ آذر از تقاطع بلوار شهید ریگی و خیابان امام خمینی(ره) آغاز و تا شهرداری چابهار ادامه خواهد یافت.
رئیس بنیاد شهید چابهار ادامه داد: شهید ناصر درزاده به بمپور و شهید داریوش رنجبر به شیراز انتقال تا در محل زندگی شان مراسم اصلی تشییع جنازه انجام شود.
وی با اشاره به محکومیت این حادثه تروریستی تاکید کرد: برنامه ریزان این حادثه تروریستی مطمئنا تاوان این حرکت رذیلانه خود را خواهند دید چراکه هیچگاه ریختن خون ناحق بی جواب نخواهد ماند و خداوند جزای نیکی را با خیر و جواب ظلم و ستم را با قهر و غضب خواهد داد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 452541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *