نصب و راه اندازی یک هزار چراغ روشنایی در معابر شهر چابهار

26 آبان 1397 ساعت 9:22

رئیس اداره برق شهرستان چابهار از تکمیل پروژه نصب یک هزار چراغ روشنایی سطح شهر در معابر متفاوت تا دو ماه آینده خبر داد.


امید رضا مشهدی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: پروژه روشن سازی معابر تاریک شهرستان چابهار برای تردد راحت شهروندان از چند ماه اخیر عملیاتی و تاکنون در حدود 800 چراغ روشنایی در معابر اصلی و فرعی چابهار وصل شده است.
وی با اشاره به نصب این لامپ ها در معابری همچون بلوار خاور، زیباشهر و شهرک بهار افزود: تا دو ماه آینده 200 چراغ دیگر در معابر فاقد روشنایی استاندارد یا معیوب نصب و راه اندازی خواهد شد تا شهروندان مشکلی دید در حین تردد در معابر نداشته باشند.
رئیس اداره برق چابهار ادامه داد: خدمات رسانی و رفع عیوب برق در سطح شهر و محدوده های مورد نیاز به طور مستمر توسط نیروهای برق این اداره در حال انجام است و همه تلاش ها برای رفع مشکلات احتمالی با همت انجام می شود.
وی تمرکز بر روی روشنایی معابر شهر را خواسته شهروندان عنوان و تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که شهروندان خواستار حل آن بودند معابر دچار عیوب نوردهی مناسب و یا فاقد نوررسانی در زمان تاریکی بود که با پیگیری های اداره برق بخش مهمی از این مطالبات در حال رفع شدن می باشد.
مشهدی در پایان خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام شده در سطح شهر، معابر مورد نیاز به روشنایی طبق اولویت در دستور کار قرار گرفته و این طرح نصب یک هزار چراغ روشنایی دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.
​انتهای پیام/


کد مطلب: 452369

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452369/نصب-راه-اندازی-یک-هزار-چراغ-روشنایی-معابر-شهر-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir