۰

نصب و راه اندازی یک هزار چراغ روشنایی در معابر شهر چابهار

رئیس اداره برق شهرستان چابهار از تکمیل پروژه نصب یک هزار چراغ روشنایی سطح شهر در معابر متفاوت تا دو ماه آینده خبر داد.
نصب و راه اندازی یک هزار چراغ روشنایی در معابر شهر چابهار
امید رضا مشهدی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: پروژه روشن سازی معابر تاریک شهرستان چابهار برای تردد راحت شهروندان از چند ماه اخیر عملیاتی و تاکنون در حدود 800 چراغ روشنایی در معابر اصلی و فرعی چابهار وصل شده است.
وی با اشاره به نصب این لامپ ها در معابری همچون بلوار خاور، زیباشهر و شهرک بهار افزود: تا دو ماه آینده 200 چراغ دیگر در معابر فاقد روشنایی استاندارد یا معیوب نصب و راه اندازی خواهد شد تا شهروندان مشکلی دید در حین تردد در معابر نداشته باشند.
رئیس اداره برق چابهار ادامه داد: خدمات رسانی و رفع عیوب برق در سطح شهر و محدوده های مورد نیاز به طور مستمر توسط نیروهای برق این اداره در حال انجام است و همه تلاش ها برای رفع مشکلات احتمالی با همت انجام می شود.
وی تمرکز بر روی روشنایی معابر شهر را خواسته شهروندان عنوان و تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که شهروندان خواستار حل آن بودند معابر دچار عیوب نوردهی مناسب و یا فاقد نوررسانی در زمان تاریکی بود که با پیگیری های اداره برق بخش مهمی از این مطالبات در حال رفع شدن می باشد.
مشهدی در پایان خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام شده در سطح شهر، معابر مورد نیاز به روشنایی طبق اولویت در دستور کار قرار گرفته و این طرح نصب یک هزار چراغ روشنایی دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.
​انتهای پیام/
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 452369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *