۰
رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار:

13 آبان الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های استکباری است

رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار گفت: سیزدهم آبان صرفا یک رویداد تاریخی نیست مصادیقی از «پایداری، فداکاری و مقاومت اسلامی و بیداری جهاد گونه علیه طواغیت و استکبار و نظام سلطه» ملت مجاهد و جوانان رشید و غیور ایران اسلامی است.
13 آبان الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های استکباری است
محمد محمدی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: 13آبان یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مردم هم با مشارکت بالای خود عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.

وی افزود: با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زور گویانه و خوی استکباری و استعماری دولت‌ مردان آمریکا در مواجهه با ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.

رئیس ارشاد اسلامی چابهار با بیان این نکته که شرافت هر انسانی در استکبارستیزی است تاکید کرد: آمریکا خیال نکند که می‌تواند دوباره شیطنت‌های گذشته را علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار کند.
 
وی خاطرنشان کرد: وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی، نفی نظام‌های سلطه و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فرداهای این کشور قرار گیرد.

محمدی گفت: ملت شریف ایران همواره نشان داده که میتواند با شجاعت و آزادگی در برابر حکام ظلم و جور بایستد و پرچمداری کند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 452237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *