۰
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار؛

اهل سنت وظیفه دارد تا راهپیمایی ۱۳ آبان را به نحو احسن اجرا کند

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: شرکت در تظاهرات ۱۳ آبان جزو وظایف اهل سنت محسوب می شود چراکه تمامی فتنه ها از آمریکا به منصه ظهور آمده و باید با اعلام انزجار خود به نظام خبیث آمریکایی برائت جوییم.
اهل سنت وظیفه دارد تا راهپیمایی ۱۳ آبان را به نحو احسن اجرا کند
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در گفت و گو با چهاربهاران، اظهار کرد: انقلاب باعث شد تا دست استکبار جهانی از منابع و سرمایه های کشور که حق خود ملت است کوتاه شود و وظیفه داریم در راهپیمایی ۱۳ آبان این حق را بر گردنمان نگذاریم.
 
وی مسبب تمامی مشکلات مسلمانان دنیا را آمریکا دانست و افزود: ما باید انزجار خودمان را این این شیطان بزرگ نشان دهیم وقتی که صهیونیسم به کمک نظام سلطه آمریکایی فلسطینیان و یمنی ها را به راحتی قتل عام می کند دلیلش مسلمان بودن این ملت ها می باشد.
 
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار حضور شیعه و سنی را در مراسم ۱۳ آبان وحدت آمیز عنوان و ادامه داد: تحریم های آمریکا نمی تواند خللی در انگیزه و اهداف انقلابی این ملت ایجاد کند و ما تا پای جان بر روی شعائر دینی و جهاد فی سبیل الله ایستاده ایم.
 
وی تاکید کرد: برخلاف آن چیزی که آمریکا می گوید، مردم با ندای رهبر همگام خواهند بود و با شرکت در این مراسم باشکوه خاری در چشم دشمنان فرو می کنند.
 
مولوی بزرگزاده خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نه تنها برای برادران اهل سنت بلکه برای تمام آحاد ملت لازم است تا حضور فعال داشته باشند و تکلیف انسانی و اسلامی خود را برای انزجار از دشمن اعلام کنند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 452220
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *