۰

میزان غلظت غبار در سیستان به 31 برابر حد مجاز رسید/پایان هفته‌ای سرد در کمین سیستان و بلوچستان

کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبح امروز شدت باد و گرد و خاک در منطقه سبب شد میزان غلظت غبار تا 31 برابر حد مجاز برسد، گفت: دمای هوا به ویژه در زاهدان تا 15 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
میزان غلظت غبار در سیستان به 31 برابر حد مجاز رسید/پایان هفته‌ای سرد در کمین سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، مرتضی فرجی اظهار کرد: صبح امروز شدت باد و گرد و خاک در منطقه سبب شد میزان غلظت غبار تا 31 برابر حد مجاز برسد.
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ممکن است شدت باد تا پایان وقت امروز تا 70 کیلومتر در ساعت افزایش یابد، گفت: در نواحی مرکزی زاهدان، نصرت آباد و خاش برای فردا رگبار و رعد و برق و باران پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: امروز و فردا در جنوب استان به ویژه ایرانشهر، رگبار باران و تند باد موقتی پیش بینی می شود، فردا برای اولین بار احتمال رگبارهای پراکنده باران در شمال استان به ویژه زابل می‌رود.
فرجی ادامه داد: امروز و فردا دمای هوا در نیمه شمالی تا 10 درجه کاهش می‌یابد، همچنین تا پایان هفته در نواحی مرکزی هوای بسیار سردی را به ویژه در زاهدان خواهیم داشت و ممکن است دمای هوا تا یک و یا صفر درجه برسد، در مجموع تا پایان هفته دمای هوا در این مناطق تا 15 درجه کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 452175
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *