۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل خبر داد

دعوت از نمایندگان سیستان در مجلس شورای اسلامی برای حضور در جمع دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: برای پاسخگویی به شبهات و مسائل منطقه سیستان، از دکتر حبیب الله دهمرده و دکتر احمد علی کیخا دعوت کردیم تا در دانشگاه زابل و در جمع دانشجویان حضور یافته و به پرسش‌های دانشجویان مطالبه‌گر پاسخ دهند.
دعوت از نمایندگان سیستان در مجلس شورای اسلامی برای حضور در جمع دانشجویان
به گزارش چهاربهاران، محمد مهدی نبوی اظهار کرد: با توجه به گذشت 3 سال از اعتماد مردم شریف و ولایتمدار سیستان به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه زابل؛ تشکل های جامعه اسلامی، انجمن اسلامی مستقل وجنبش عدالتخواه دانشگاه زابل وظیفه خود مطالبه گری درخواست ها و نیازها و طرح های منطقه سیستان می بینیم که با برگزاری برنامه ای برای پاسخگویی به شبهات و مسائل منطقه سیستان، در دانشگاه و در میان دانشجویان از جناب اقای دکتر حبیب الله دهمرده و دکتر احمد علی کیخا دعوتی به عمل اوریم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل افزود: نامه‌ای به هر دو نماینده ارسال شده و ان شالله شاهد حضور هر دو نماینده در دانشگاه باشیم تا ضمن ارائه گزارش توسط آنان ،صحبت های دانشجویان و تشکل ها را بشنوند.
وی ادامه داد: دغدغه همه دانشجویان دغدغه‌های مردم است و این جلسه می تواند زمینه ای باشد برای پاسخگویی به عملکرد نمایندگان مجلس و مطالب گری از آنان باشد.
نبوی بیان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری این مراسم در دهه آخر آبان ماه است که با هماهنگی های انجام شده با مجموعه صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان این برنامه به طور مفصل پخش خواهد شد که مردم هم بتوانند نظرات نمایندگان خود را از طریق رسانه ملی جویا بشوند.
وی افزود: نمایندگان محترم مطمئنا به دانشجویان و تشکل های فعال احترام خواهند گذاشت و در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: این جلسه می تواند زمینه ای را برای بیان دیدگاه ها و عملکرد نمایندگان  مهیا کند و مسلما هر دو نمایندگان خواهان دفاع از عملکرد خود هستند و چه جایی بهتر از دانشگاه و در جمع نخبگان که تقریبا یک سال دیگر است.
نبوی افزود:دکتر دهمرده در سال گذشته دعوت بسیج دانشجویی را پذیرفتند و در جلسه پرسش وپاسخ حضور پیدا کردند، امیدواریم سایر مسئولین  نیز آمادگی داشته باشند برای پرسش وپاسخ درجمع دانشجویان حضورپیدا کنند.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 452174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *