۰

منطقه سیستان برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار اهمیت دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:منطقه سیستان برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار اهمیت دارد و بدانید که اگر مرزداران زحمتکش،صبور و شکیبای سیستانی نبودند مطمئن باشید که نظام هم نبود شماهستید که امنیت را برای نظام و کشور فراهم کردید
منطقه سیستان برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار اهمیت دارد
به گزارش چهاربهاران، نورا که در مراسم معارفه فرماندار جدید زابل سخن می گفت بابیان اینکه سیستانیانی که هیچ گونه منتی بر نظام ندارند آیا شایسته خدمت نیستند؟،گفت: خدمت به این مردم لازم و ضروریست، مسئولیت فرمانداری مسئولیت خطیری است و امیدواریم در این شرایط حساس فرماندار جدید که فرد توانمندیست باهمدلی و همفکری بتواند مشکلات و مسایل را تعدیل کند .
وی ادامه داد: شرایط کشور به لحاظ اقتصادی زیاد مساعد نیست و مادر شرایط تحریمهای ظالمانه قرار داریم ولی صبر و شکیبایی مردم میتواند همچون گذشته یاری گر دولت و نظام باشد .
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت و پتانسیلهایی است که به راحتی می تواند یک کشور را مدیریت کند .
وی اضافه کرد: تمام بنادر کشور تحت تحریم است اما موقعیت سوق الجیشی، استراتژیکی و ژئوپولتیکی بندر چابهار را هیچ بندر دیگری ندارد و بخاطر این موقعیت و جایگاه،سیستان و بلوچستان همانطوری که در دوران بحران دولت را همراهی کرد بازهم خواهد توانست به یاری دولت بیاید .
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ادامه داد: ما بدنبال ارزیابی ظرفیتها هستیم و بدنبال آنیم تابرای منطقه سیستان یک برنامه مدون و جامع که بتواند مشکلات را خاص منطقه حل کند طراحی کنیم .
دکتر نورا گفت: اکنون که منطقه سیستان در این شرایط سخت و دشوار قرار گرفته برهمه دولتمردان واجب و لازم است تا به این مردم خدمت کنند وهرکس درخدمت کردن قصورکند خیانت کرده است .
وی از غلامرضاگنجی بعنوان فرماندار جدید زابل خواست تا باهمدلی و همیاری با سایر مردم، ریش سفیدان و معتمدان و استفاده از تجربیات ارزشمند آنان و سرلوحه قرار دادن وحدت و همبستگی، درجهت پیشرفت منطقه گام بردارد .

فرماندار جدید زابل هم گفت: هدف کشورهای مستکبر از تحریمهای ظالمانه تحت فشارقرار دادن ایران است به گونه ای که نگذارند ما به ۴۰ سالگی جنهوری اسلامی برسیم که باید این خواب را به گور ببرند .
غلامرضاگنجی افزود: متاسفانه ما درجنوب با پاکستان همسایه هستیم که گروهکهای معاند حضوردارند و به مرزهای ماتعرض میکنند وبیش از ۱۰ سرویس جاسوسی فعالیت میکنند تا امنیت کشور ما را به هم بزنند،درمرز سیستان در شمال استان هم حدود ۴۴ کشور فرامنطقه ای مستقرهستندکه بدنبال منافع خودشان هستند  و ازطرفی خط بازگشت داعش هم در ۲۵ ولایت این کشور زنگ خطریست برای کشور ما، اما خوشبختانه تدابیر عالمانه و حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب باعث شده تا توطئه های دشمنان مثل همیشه نقش براب شود .
وی ادامه داد: در یک چنین شرایط و باتوجه به شرایط سخت منطقه سیستان که خشکسالیهای پیاپی گریبانگیرش شده،  باهمدلی و همیاری همه مدیران، معتمدان،ریش سفیدان و مردم صبور منطقه می توان شرایط را تغییر داد .
وی خاطرنشان کرد: من به رهنمودهای همه عزیزان نیازمندم وباید شرایط، شرایطی مناسب شود چرا که مردم سیستان مردمی لایق و عزیزند ولی متاسفانه جو جغرافیایی مردم را به شرایطی وادار کرده که شایسته آنهانیست.


انتهای پیام
پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 452152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *