سرپرست مرکز بهداشت چابهار خبر داد:

معدوم سازی هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در چابهار

27 شهريور 1397 ساعت 11:51

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار از کشف و معدوم سازی هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با تلاش ماموران بهداشت در این شهرستان خبر داد.


محمدعلی وطن پرست در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت چابهار در بازرسی های مستمر از ‌مکان های تهیه و توزیع مواد غذایی شناسایی و جمع آوری شده است.

وی افزود: با تلاش ماموران بهداشت، هماهنگی و همکاری دستگاه های دست اندر کار به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم در این شهرستان کشف و معدوم شد.

سرپرست مرکز بهداشت چابهار بیان کرد: با هماهنگی مسئولان به ویژه دادستان عمومی و انقلاب چابهار، مواد غذایی فاسد در سایت پسماند شهرداری ‌معدوم شدند.‌

وی ادامه داد: با نظارت های مداوم کارشناسان این شهرستان سعی می شود تا از عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی، فاسد و یا تاریخ مصرف گذشته جلوگیری شود.

وطن پرست در ادامه با اشاره به اینکه این مواد غذایی در صورت مصرف می‌توانست سلامتی شهروندان را به خطر بیندازد، گفت: مردم باید در هنگام خرید هر نوع ماده غذایی و خوراکی به درج تاریخ انقضاء و مصرف مواد خوراکی دقت کنند زیرا مواد غذایی فاقد برچسب تاریخ انقضاء و مصرف، تقلبی بوده و برای سلامتی مضر است.

سرپرست مرکز بهداشت چابهار از شهروندان در مناطق شهری و روستایی خواست که با استفاده از سامانه گویا 190 هرگونه موارد غیربهداشتی را اطلاع دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452020

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452020/معدوم-سازی-هفت-تن-مواد-غذایی-تاریخ-مصرف-گذشته-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir