۰
سرپرست مرکز بهداشت چابهار خبر داد:

معدوم سازی هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در چابهار

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار از کشف و معدوم سازی هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با تلاش ماموران بهداشت در این شهرستان خبر داد.
معدوم سازی هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در چابهار
محمدعلی وطن پرست در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: هفت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت چابهار در بازرسی های مستمر از ‌مکان های تهیه و توزیع مواد غذایی شناسایی و جمع آوری شده است.

وی افزود: با تلاش ماموران بهداشت، هماهنگی و همکاری دستگاه های دست اندر کار به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم در این شهرستان کشف و معدوم شد.

سرپرست مرکز بهداشت چابهار بیان کرد: با هماهنگی مسئولان به ویژه دادستان عمومی و انقلاب چابهار، مواد غذایی فاسد در سایت پسماند شهرداری ‌معدوم شدند.‌

وی ادامه داد: با نظارت های مداوم کارشناسان این شهرستان سعی می شود تا از عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی، فاسد و یا تاریخ مصرف گذشته جلوگیری شود.

وطن پرست در ادامه با اشاره به اینکه این مواد غذایی در صورت مصرف می‌توانست سلامتی شهروندان را به خطر بیندازد، گفت: مردم باید در هنگام خرید هر نوع ماده غذایی و خوراکی به درج تاریخ انقضاء و مصرف مواد خوراکی دقت کنند زیرا مواد غذایی فاقد برچسب تاریخ انقضاء و مصرف، تقلبی بوده و برای سلامتی مضر است.

سرپرست مرکز بهداشت چابهار از شهروندان در مناطق شهری و روستایی خواست که با استفاده از سامانه گویا 190 هرگونه موارد غیربهداشتی را اطلاع دهند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 452020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *