۰
به مناسبت هفته تعاون؛

96 واحد مسکونی شرکت تعاونی کارکنان دولت در چابهار افتتاح شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: به مناسبت هفته تعاون 96 واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در چابهار افتتاح شد.
96 واحد مسکونی شرکت تعاونی کارکنان دولت در چابهار افتتاح شد
عبدالله امیریان در حاشیه افتتاح واحد مسکونی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: واحدهای مسکونی با اعتبار 65 میلیارد و 780 میلیون ریال شامل 62 میلیارد و 78 میلیون ریال توسط اعضای مجمع و سه میلیارد ریال با مشارکت بانک مسکن تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: همایش پیاده ‌روی خانواده بزرگ تعاون، مسابقه طناب کشی تعاونگران با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره ورزش و جوانان و اتحادیه تعاونی ‌های صیادی، عرضه ماهی با تخفیف ویژه از جمله برنامه های گرامیداشت هفته در چابهار است.

وی دیدار و دلجویی از خانواده معزز شهدا با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و شماری از تعاونگران شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی توسط شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی را از دیگر برنامه های هفته تعاون در چابهار عنوان کرد.
 
به مناسبت اولین روز هفته تعاون رژه تاکسیرانان شرکت تعاونی لعیا شرق چابهار با حضور معاون مدیرکل و ریس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از تعاونگران شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 451981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *