۰

غرق شدن سه خواهر و عمه در برکه زیردان نیکشهر

دادستان نیکشهر از غرق شدن سه خواهر 6، 10 و 18 ساله به همراه عمه 25 ساله شان در گل و لای برکه ای در روستای زیردان بخش مرکزی شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
غرق شدن سه خواهر و عمه در برکه زیردان نیکشهر
محسن گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: ساعت 15 دیروز دختر بچه 6 ساله از روستای زیردان نیکشهر وارد گل و لای برکه این روستا شده که در داخل آب فرو می رود به طوری که خواهر 10 و 18 ساله اش برای نجات وی وارد آب می شوند که متاسفانه هر سه غرق می شوند.
​وی با اشاره به غرق شدن عمه این سه دختر در حین کمک رسانی افزود: عمه آنها که 25 سال سن داشته، متاسفانه در این حادثه غرق می شود و متاسفانه گل آلود بودن برکه و آشنا نبودن به فنون شنا منجر به ایجاد چنین اتفاقی می شود.
وی با اشاره به کمک رسانی نیروهای امدادی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده است ولی متاسفانه سه نفر قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و یک نفر بعد از انجام عملیات CPR ناموفق فوت و به بیمارستان محمد رسول الله (ص)نیکشهر منتقل شد.
​دادستان نیکشهر ضمن هشدار به خانواده ها  از رها سازی فرزندان شان در چنین محلی خاطرنشان کرد: کودکان می بایست همواره نسبت به خطرات اطراف خود آگاهی کامل داشته باشند و یا در هنگام وقوع چنین حوادثی در وحله اول به افراد آشنا به فنون شنا مراجعه نمایند هر چند که فرو رفتن در آب و غرق شدگی در زمان کوتاهی موجب مرگ خواهد شد.
​به گزارش چهاربهاران به نقل از منابع محلی در این حادثه سه خواهر به نام های رکسانا، افسانه و فرزانه بلوچ و عمه اشان به نام مریم مرادی جان می بازند همچنین گودال دارای دو متر عمق و در سه کیلومتری روستای زیردان از توابع دهستان چاهان بخش مرکزی نیکشهر واقع شده است.

​انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 451960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *