۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار خبر داد:

اشتغالزایی 300 نفری با افتتاح طرح های زیربنایی بخش کشاورزی شهرستان چابهار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار گفت: درگرامیداشت هفته دولت تعداد 14طرح زیربنایی بخش کشاورزی شهرستان چابهار به بهره برداری میرسد که با افتتاح این طرح ها برای 330 نفر اشتغال ایجاد می شود.
اشتغالزایی 300 نفری با افتتاح طرح های زیربنایی بخش کشاورزی شهرستان چابهار
غلامحسین بامبری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، از افتتاح 14 طرح زیربنایی در بخش کشاورزی در شهرستان چابهار خبر داد و اظهار کرد: عملکرد سازمان جهاد کشاورزی باید به شکل سازماندهی شده و حرکت در راستای اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی انعکاس داده شود.

وی افزود: در سال حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی فرآورده های بخش کشاورزی را در هفته دولت به مردم معرفی و آن را به منصه ظهور برسانیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار با اشاره به اعتبار این طرح ها بیان کرد: طرح های زیربنایی باصرف اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 293 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت دراین شهرستان مورد افتتاح وبهره برداری میرسد.

وی ادامه داد: این طرحها شامل دو مورد جایگاه شستشو و بسته بندی موز، یک واحد پرورش مرغ گوشتی، لایروبی تعداد 250 حلقه چاهک آب کشاورزی، سیستم های آبیاری نوین، طرح تغذیه، توسعه و اصلاح باغات میوه های گرمسیری ونیمه گرمسیری واحیاء ومرمت بندسارها است.
 
بامبری خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرحها تعداد 330 نفربه طور دائم و 19 هزار و 844 نفر نفرنیز به طور موقت اشتغال زایی ایجاد وحدود یک و 200 خانوار روستایی از نعمت وبرکات نظام بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ ف
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 451950
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *