۰

کرامات امام رضا (ع) شهره عام و خاص در مذاهب مختلف

حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی با معجزات خویش همواره ناجی دردمندان بوده به طوری که حتی مسیحیان نیز از این امام رئوف حاجت می گیرند.
کرامات امام رضا (ع) شهره عام و خاص در مذاهب مختلف
به گزارش چهاربهاران امام هشتم همواره درگاه امیدی برای ناامیدانی که دست شأن در دنیا به جایی نرسیده، بوده است به طوری که حاجات بسیاری از مردم وقتی که به صلاح شأن بوده توسط این امام غریب روا شده است.
مسئول کانون های مساجد چابهار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در روز میلاد امام هشتم با همکاری خیرین جشن بزرگی در مسجد امام رضا گلشهر برگزار خواهد شد.
بهنام گرگیچ مقدم با اشاره به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم افزود: جشن محوری میلاد علی ابن موسی الرضا فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا علیه السلام چابهار با تقدیر از 26 نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی، مسابقه پیامکی و مسابقه حدیث کرامت برگزار می شود.
وی ادامه داد: همچنین در این جشن میلاد که به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود دو خانواده شهید مورد تجلیل قرار می گیرند و نیز گروه سرود دختران آفتاب اجرای برنامه خواهند داشت.
دبیر اجرایی دهه کرامت شهرستان چابهار عنوان کرد: تجلیل از 5 فرزند شهید و شب شعر رضوی از جمله ویژه برنامه دهه کرامت کانون های فرهنگی و هنری در چابهار بوده که برگزار شده است.
گرگیچ مقدم تصریح کرد: همچنین قرار در قالب طرح نذر شادی تعدادی از نانوایی های سطح شهر چابهار نان را صورت رایگان در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهند.
وی با توجه به تخصیص سبد کالا به مستضعفین خاطرنشان کرد: توزیع سبد کالا از دیگر اقدامات کانون های فرهنگی و هنری در دهه کرامت و  روز و شب میلاد علی ابن موسی الرضا علیه السلام بوده و است.
دبیر اجرایی دهه کرامت شهرستان چابهار اعلام کرد: سهمیه ای برای اعزام تعدادی از افراد برگزیده برای اعزام رایگان به شهرستان اختصاص یافته که در موعد مقرر این افراد به بارگاه حضرت معصومه سلام الله علیها اعزام می شوند.
یکی از بومیان سیستان و بلوچستان که فرزندش توسط امام رضا (ع) شفا یافته است در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: وقتی فرزندم به دنیا آمد با ضعف بدنی، نفس تنگی و اختلال فعالیت می کرد به طوری که پزشکان با انجام آزمایشات و عکس برداری متوجه عارضه قلبی نوزاد شده بودند.
عباسعلی وظیفه با اشاره به سوراخ بودن غیرطبیعی قلب فرزندش افزود: بعد از اینکه پزشکان فرزندم را جواب کردند با ناامیدی به بارگاه علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) رفتم که با عنایت خداوند متعال پسرم شفا یافت.
وی معجزات امام رضا (ع) را پلی برای زندگی انسان های نامید دانست و خاطرنشان کرد: هر انسان ناامیدی از هر دین و مذهبی از ائمه عزیز شفاعت گرفته اند به طوری که برای این امام رئوف کمک کردن و شفا دادن برای حل کردن مشکلات و از دست نرفتن امیدشان به زندگی بسیار مهم است و اینها خاندان کریمان می باشند.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا ژاله
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۶
کد مطلب: 451764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *