۰

گرمازدگی امکانات ورزشی کنارک در تکاپوی بی توجهی مسئولان

رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک گفت: این شهرستان تنها از چهار سالن ورزشی برخوردار است و هیچکدام از این مجتمع های ورزشی به دلیل عدم تزریق مالی از سالهای گذشته تاکنون به وسایل سرمایشی مجهز نشده است.
گرمازدگی امکانات ورزشی کنارک در تکاپوی بی توجهی مسئولان
لعل بخش امیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: جوانان این شهرستان تنها در نیمه دوم هر سال به دلیل کاهش دما قادر به ورزش در چهار سالن ورزشی کنارک می باشند به طوری که در ۶ ماه اول هر سال ورزشکاران به سالن ها مراجعه نمی کنند.
وی با توجه به درخواست های مکرر شهرستانی از مسئول ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه خواسته های ما در خصوص تجهیز این سالن ها پشت گوش انداخته می شود و به نوعی امروز و فردا می کنند.
وی ورزش را عاملی بزرگ برای سلامتی دانست و ادامه داد: پیگیری های متعددی در این خصوص انجام شده است ولی هر بار نبود بودجه تخصیص وسائط سرمایشی برای این شهرستان سدی بر سر راه ورزشکاران برای ورود به ورزشگاه ها بوده است.
امیری جوانان بومی این منطقه را لایق هر نوع امکانات ورزشی دانست و تشریح کرد: شاید هیچ جوانی از شهرهای بزرگ کشور اشتیاق جوانان این خطه را در خصوص ورزش نداشته باشد که در برخی موارد مشاهده می شود در گرما و رطوبت بالای ۷۰ درصد در حال ورزش کردن در رشته‌های مختلف می باشند.
وی ضمن توجه به علاقمندی های ورزشی جوانان کنارکی و چابهاری خاطرنشان کرد: یکی از ورزش هایی که می تواند در این منطقه موثر واقع شود مطمئنا ورزش های آبی است به طوریکه مسئولان استانی می‌توانند با حمایت چنین اقداماتی زمینه بهره وری و سلامت جامعه را در میان مردم بومی و همچنین جذب گردشگر محیا کنند.
​رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک ضمن درخواست در خصوص توجه ویژه مسئولان استانی برای مجهز شدن این سالن ها بعد از تخصیص بودجه کشوری در این خصوص تاکید کرد: مطمئنا با تزریق امکانات استاندارد به هر حیطه و مکانی می توان یه فعالیت درست و ادامه دار را انتظار داشت در غیر اینصورت هزینه های صرف شده اولیه نیز نوعی اسراف مالی و یا کاری کم ارزش در بین مردم تلقی می شود.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۸
کد مطلب: 451761
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *