۰
در گفتگو با چهاربهاران؛

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در چابهار اعلام شد

رئیس پلیس راهور چابهار محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی خیابان امام خمینی (ره) روز قدس را اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در چابهار اعلام شد
سرهنگ مجید دهنو رئیس پلیس چابهار در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری چهاربهاران؛ در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی چابهار در مسیر‌ خیابان امام خمینی (ره) راهپیمایی روز جهانی قدس حضور کامل خواهد داشت و در حال آماده باش کامل است.
وی با اشاره به شروع راهپیمایی از ساعت 11 روز جمعه افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت اولیه صبح جمعه اقدام به پاکسازی خودروهای پارک شده می‌کند و نباید هیچ وسیله نقلیه‌ای در این مسیر‌ پارک شود.
سرهنگ دهنو بیان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی چابهار در تمام طول مسیر‌های خیابان امام خمینی (ره) تا انتهای مسیر راهپیمایی حضور دارند تا مانند سال‌های گذشته شاهد یک راهپیمایی پر شکوه و منظم باشیم.
وی با بیان شروع راهپیمایی از بانک مرکزی تجارت خیابان امام خمینی (ره) تا میدان تاسوعای حسینی ادامه داد: تردد وسائل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوار‌انی که اقدام به تردد در این مسیر کنند برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چابهار خاطرنشان کرد: شهروندان حاشیه شهر تیس کوپان، کمب، رمین، عثمان آباد و نوک آباد برای حضور در راهپیمایی حتما از وسائل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده توسط بخشدار مرکزی استفاده کنند، زیرا در مسیر راهپیمایی مکانی برای پارک خودروی شخصی در نظر گرفته نشده است.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/ک
 
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 451604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *