۰

سفره های آسمانی، پذیرای ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چابهار/ 110 خانوار از مددجویان اطعام شدند

به همت شرکت پتروشیمی توسعه مکران چابهار و کمیته امداد امام خمینی(ره) 110 خانوار از ایتام و مددجویان تحت حمایت این شهرستان میهمان سفره های آسمانی افطار در ماه مبارک رمضان شدند.
سفره های آسمانی، پذیرای ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چابهار/ 110 خانوار از مددجویان اطعام شدند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار در حاشیه برگزاری این ضیافت ضمن قدردانی از مسئولین شرکت پتروشیمی مکران و سایر بانیان این میهمانی، در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: پذیرایی از ایتام و خانواده های کم بضاعت یکی از هنرهای ایرانیان است که با مشاهده نیازمندان در اسرع وقت و با تمام توان خود جهت دستگیری از نیازمندان اقدام می کنند.

رضا گلزاری مقدم افزود: در راستای اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام و نیازمندان کار افطاری دادن و اطعام اقشار مستضعف این شهرستان 110 خانوار از ایتام ونیازمندان در ماه مبارک رمضان میهمان سفره های آسمانی افطار شدند.

وی ادامه داد: در این ضیافت تعداد 350 پرس غذای گرم و مبلغ 40 میلیون ریال در قالب کارت هدیه 500 هزار ریالی توسط مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران به ایتام تحت حمایت این شهرستان اهداء شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار بیان کرد: برپایی چنین مراسمی ضمن ایجاد همدلی و یکپارچگی باعث افزایش اعتماد به نفس ایتام و خانواده های آنان می شود.

گلزاری مقدم گفت: این نهاد آمادگی لازم برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی به ویژه در ماه مبارک رمضان را دارد تا در بین نیازمندان غذاهای گرم و مواد غذایی تهیه و توزیع کند.

 شایان ذکر است؛ کمیته امداد چابهار به دو هزار و 212 خانوار نیازمند تحت حمایت خدمات ویژه ای از جمله مستمری و توزیع کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین ارائه می کند.

انتهای پیام/ ف
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 451595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *