۰

استقبال از مسابقات ورزشی جام رمضان منطقه آزاد چابهار

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان، در دو رشته ورزشی فوتسال و والیبال برای ورزشکاران شهرستان‌های چابهار و کنارک در دو مکان ورزشی سالن چندمنظوره یاوران مهدی و ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری ورنا در حال برگزاری است که با استقبال چشمگیر مواجه شده است.
استقبال از مسابقات ورزشی جام رمضان منطقه آزاد چابهار
به گزارش چهاربهاران مهدی آبروش اظهار کرد: مسابقات فوتسال در سالن یاوران مهدی با حضور ۲۰ تیم از نهادها و سازمان مردمی در  چهار گروه پنج تیمی و در مسابقات دیگر ادارات و سازمان‌های دولتی ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر در حال رقابت هستند.
وی بیان کرد: همچنین مسابقات والیبال جام رمضان با شرکت ۱۰ تیم از شهرستان چابهار و کنارک تا نیمه ماه مبارک رمضان در ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری ورنا منطقه آزاد چابهار ادامه دارد.
 مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار بابیان اینکه در برگزاری این مسابقات اداره ورزش و جوانان و کمیته فوتسال شهرستان چابهار همکاری دارند، افزود: جوایزتیم های برتر این دور از مسابقات به‌صورت نقدی از سوی منطقه آزاد چابهار پرداخت می‌شود.
شایان‌ذکر است این مسابقات همه‌شب بعد از ادای فریضه معنوی نمازهای عشاء و تراویح در مکان‌های ورزشی یادشده برگزار می‌شود که شمار زیادی از علاقه‌مندان به ورزش تا نیمه‌های شب به تماشای رقابت‌ها می‌پردازند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 451577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *