۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

نسل های جامعه مدیون زحمات و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: ما امروز باید تلاش کنیم تا غبار فراموشی بر اندیشه های امام ننشیند و نسل جوان بیش از همه از این تفکرات روشن آگاهی یابند.
نسل های جامعه مدیون زحمات و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب هستند
به گزارش چهاربهاران، غلامرضا مجيدي، ضمن تسلیت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: این دو روز علی الخصوص ۱۴ خرداد برای ملت ایران روز بسیار مهمی بوده و حتی برای بسیاری از مردم آزاده و مسلمان و غیر مسلمان خارج از کشور دارای اهمیت بسیاری بوده است؛ لذا وظیفه داریم در راستای اهداف و آرمان های بلند امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.
 
وی با اشاره به وحدت مردم و مسئولین در این برهه حساس بیان کرد: اکنون بعد از ۴۰ سال این نظام مقدس با افتخار و سربلندی در جهان حرکت کرده و استوار ایستاده است و هیچ کدام از مشکلات نتوانست انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کند و اکنون نیز با خارج شدن از برجام قصد ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین را دارند تا بتوانند خللی در مسیر اصلی نظام ایجاد کنند؛ لذا در این زمان حفظ انسجام و وحدت بین مردم و مسئولین از واجبات بوده و همه باید از این مهم مراقبت کنند.

فرماندار ویژه چابهار افزود: امام خمینی(ره) با رهبری الهی و حکیمانه خود در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش اصلی و مهمی را ایفا کرد و بیداری کنونی مسلمانان جهان مرهون رهبری حضرت امام خمینی(ره) و الهام گرفته از انقلاب اسلامی ماست.
 
معاون استاندار سيستان و بلوچستان ادامه داد: نسل کنونی و نسل‌های آینده مدیون زحمات و دوراندیشی‌های رهبر کبیر انقلاب است که شایسته است در سالروز ارتحال این فقید فرزانه از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم بهره ببریم.

مجیدی با اشاره به گرامیداشت شهدای 15 خرداد گفت: 15 خرداد در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی، انقلابی، الهی و انسانی است و وظیفه ما نیز حفظ و حراست از انقلابی است که بر سه پایه دین، مردم و ولایت به وجود آمده است.

وی از 15 خرداد به عنوان نقطه عطفی درشکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

نشست هماهنگي مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور مجيدي معاون استاندار و فرماندار ويژه چابهار، فرماندهان نظامي و انتظامي و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 451576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *