امام جمعه چابهار در مراسم سالروز فتح خرمشهر:

بینش سوم خردادی باید سرلوحه مسئولین قرار گیرد/ دشمن به دنبال محو تفکر سوم خرداد در کشور است

3 خرداد 1397 ساعت 12:49

امام جمعه چابهار گفت: باید از فداکاری های شهدا درس بگیریم و امروز هم حرف ما همین است که سیاست ما هم با تفکر غرب گرایانه حل نمی شود بلکه با نگاه جهادی به نتیجه خواهیم رسید.


به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سیدمحمد موسوی در مراسم سالروز گرامیداشت سوم خرداد در مسجد امام حسین(ع) اظهار کرد: امروز اگر دشمن از تحریم صحبت می کنند در مقابل تحریم های جنگ هیچ چیز نبود، وقتی که همه چیز ما کوپنی بود و مواد غذایی کمتر پیدا می شد.
وی به تلاش گسترده ضد فرهنگی دشمن برای محو تفکر سوم خرداد اشاره کرد و گفت: در فضاهای مجازی در داخل کشور  دشمنان به فعالیت مشغولند تا تفکر امام (ره) و اندیشه بسیجی را که حماسه سوم خرداد را رقم زد، سست و بی رمق سازند.
وی با اشاره به شعارهای عراقی افزود: دشمن روی دیوارهای شهر نوشته بود ما آمده ایم که بمانیم و می خواستند آبادان و شهرهای همجوار خرمشهر را هم تسخیر کنند حتی برخی از خودی ها اعتقاد داشتند که آزادی خرمشهر محال است.
امام جمعه چابهار فتح خرمشهر را به یاری خدا دانست و اذعان کرد: صدام گفته بود اگر خرمشهر را آزاد کردید کلید بصره را به شما خواهم داد و باور کرده بودند که نمی شود به خرمشهر نفوذ کرد اما رزمندگان ما می دانستند جز از خدا نمی توان یاری گرفت و جانانه خرمشهر را فتح کردند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به برجام عنوان کرد: با اینکه آمریکا فاتحه برجام دولتمردان کنونی ما را خواند متاسفانه به سمت اروپایی ها رفتند و آن احمقی که گفت امضای کری تضمین است کجاست تا ببیند سرنوشت یک کشور را به مضحکه گرفته بود.
وی گفت: بینش سوم خردادی باید سرلوحه مسئولین ما قرار بگیرد شاید تولید خارجی امتیاز داشته باشد اما چه فایده جوانان ما بیکار باشند و جوانان چینی به اشتغال درآیند، راه نجات کشور مذاکره نیست و خرید جنس خارجی باعث بیکاری و رکود در کشور است.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: در سفر اخیر خبیث آل سعود به آمریکا مشخص شد چندین میلیارد پول به آن کشور کمک کرد و دشمن می خواست ایران، لبنان، سوریه و عراق را تجزیه کنند و این آرزو را به گور می برند و آن چنان که خدا ما را در آزادی خرمشهر یاری کرد در خرمشهر های آینده را جوانان ما فتح خواهند کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 451561

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451561/بینش-سوم-خردادی-باید-سرلوحه-مسئولین-قرار-گیرد-دشمن-دنبال-محو-تفکر-خرداد-کشور

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir