۰
امام جمعه چابهار در مراسم سالروز فتح خرمشهر:

بینش سوم خردادی باید سرلوحه مسئولین قرار گیرد/ دشمن به دنبال محو تفکر سوم خرداد در کشور است

امام جمعه چابهار گفت: باید از فداکاری های شهدا درس بگیریم و امروز هم حرف ما همین است که سیاست ما هم با تفکر غرب گرایانه حل نمی شود بلکه با نگاه جهادی به نتیجه خواهیم رسید.
بینش سوم خردادی باید سرلوحه مسئولین قرار گیرد/ دشمن به دنبال محو تفکر سوم خرداد در کشور است
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سیدمحمد موسوی در مراسم سالروز گرامیداشت سوم خرداد در مسجد امام حسین(ع) اظهار کرد: امروز اگر دشمن از تحریم صحبت می کنند در مقابل تحریم های جنگ هیچ چیز نبود، وقتی که همه چیز ما کوپنی بود و مواد غذایی کمتر پیدا می شد.
وی به تلاش گسترده ضد فرهنگی دشمن برای محو تفکر سوم خرداد اشاره کرد و گفت: در فضاهای مجازی در داخل کشور  دشمنان به فعالیت مشغولند تا تفکر امام (ره) و اندیشه بسیجی را که حماسه سوم خرداد را رقم زد، سست و بی رمق سازند.
وی با اشاره به شعارهای عراقی افزود: دشمن روی دیوارهای شهر نوشته بود ما آمده ایم که بمانیم و می خواستند آبادان و شهرهای همجوار خرمشهر را هم تسخیر کنند حتی برخی از خودی ها اعتقاد داشتند که آزادی خرمشهر محال است.
امام جمعه چابهار فتح خرمشهر را به یاری خدا دانست و اذعان کرد: صدام گفته بود اگر خرمشهر را آزاد کردید کلید بصره را به شما خواهم داد و باور کرده بودند که نمی شود به خرمشهر نفوذ کرد اما رزمندگان ما می دانستند جز از خدا نمی توان یاری گرفت و جانانه خرمشهر را فتح کردند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به برجام عنوان کرد: با اینکه آمریکا فاتحه برجام دولتمردان کنونی ما را خواند متاسفانه به سمت اروپایی ها رفتند و آن احمقی که گفت امضای کری تضمین است کجاست تا ببیند سرنوشت یک کشور را به مضحکه گرفته بود.
وی گفت: بینش سوم خردادی باید سرلوحه مسئولین ما قرار بگیرد شاید تولید خارجی امتیاز داشته باشد اما چه فایده جوانان ما بیکار باشند و جوانان چینی به اشتغال درآیند، راه نجات کشور مذاکره نیست و خرید جنس خارجی باعث بیکاری و رکود در کشور است.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: در سفر اخیر خبیث آل سعود به آمریکا مشخص شد چندین میلیارد پول به آن کشور کمک کرد و دشمن می خواست ایران، لبنان، سوریه و عراق را تجزیه کنند و این آرزو را به گور می برند و آن چنان که خدا ما را در آزادی خرمشهر یاری کرد در خرمشهر های آینده را جوانان ما فتح خواهند کرد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 451561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *