۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

خروج آمریکا از برجام نشان دهنده غیر قابل اعتماد بودن آنهاست/ ما مردم اهل سنت همیشه در کنار رهبری ایستاده‌ایم/ شرایط اقتصادی مردم با برجام بدتر شده است

امام جمعه اهل سنت کنارک با اشاره به خروج امریکا از برجام گفت: این اقدام نشان از بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا بود.
خروج آمریکا از برجام نشان دهنده غیر قابل اعتماد بودن آنهاست/ ما مردم اهل سنت همیشه در کنار رهبری ایستاده‌ایم/ شرایط اقتصادی مردم با برجام بدتر شده است
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه آمریکا بدعهد و عهد شکن است، اظهار کرد: بارها از زبان رهبر معظم انقلاب شنیده ایم که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد اما اینکه برخی از دولتمردان اعتماد کرده اند از روی سادگی آنهاست و گرنه هرگز نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمریکا بیان کرد: هیچ گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد چون این کشور هیچ زمانی متعهد نبوده و همیشه شاهد و ناظر بد عهدی‌های مکرر از طرف دولت آمریکا بودیم.

امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: نتیجه خاصی از تمرکز طولانی دولت بر برجام تاکنون بدست نیامده و در حقیقت اوضاع اقتصادی جامعه نیز از قبل هم بدتر شده است.

وی با بیان اینکه البته مقام معظم رهبری همیشه به بدعهدی های طرف مقابل اشاره کرده است خاطرنشان کرد: دوران برجام هیچ تاثیری در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد نکرده است ما باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم و کاری کنیم که تولیدات ملی در جامعه جایگزین تولیدات خارجی شود.

مولوی ملکی پور گفت: نقش برجسته مقام معظم رهبری در هدایت کشور بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده است ایشان یک فقیه هوشمند و باتجربه هستند و این عوامل رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر آسیب‌ها بوده است.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند مردم این استان و اهل سنت با مد نظر قرار دادن اتحاد و پیروی با دل و جان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دفاع می کنند و هرگز اجازه نمی دهند اختلاف و جدایی ایجاد شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 451550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *