۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

مردم ایران امنیت کشور را مدیون سپاه می دادنند

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: روحیه انقلابی و جهادی سپاه باعث تأثیر گذاری این نیروی با اخلاص در کشور شده است.
مردم ایران امنیت کشور را مدیون سپاه می دادنند
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران، اظهار کرد: شهرستان های چابهار و کنارک با اقدامات جهادی سپاه در زمینه محرومیت زدایی برخلاف وظیفه و مأموریت ذاتی اش که تنها حفاظت و پاسداری از کشور است در زمینه های کمک رسانی به مردم بی نیاز نبوده است.
وی با اشاره به ساخت مدرسه و درمانگاه توسط سپاه افزود: پاسداران انقلاب اسلامی ایران با ایجاد زیرساخت های لازم علاوه بر اینکه توانسته اند شاخص های آموزشی را در بین مردم بلوچ افزایش دهند در کمک رسانی به محرومان و مستضعفان هم پیشتاز بوده اند.
امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: سپاه با مقابله نظامی و سرکوب گروه‌هایی که انگیزه براندازی نظام جمهوری اسلامی را با خرابکاری و عملیات ضدامنیتی در اغتشاشات اخیر و یا درگیری در مرزها داشته‌اند توانسته جایگاه محبوبی بین مردم پیدا کند.
وی با اشاره به حمله گروهک انصار الفرقان در سال گذشته به مرز چابهار عنوان کرد: چنین گروهک های تروریستی مانند گروه فرقان، با انجام ترور شخصیت‌های بزرگ و مؤثری چون شهید استاد مطهری، و شهید مفتح، سایه ناامنی را در کشور می‌گستراند که با جانفشانی برادران پاسدار، شناسایی و نابود شدند و مصداق آن را در سال گذشته مشاهده کردیم.
مولوی عبدالملک ملکی پور خاطرنشان کرد: سپاه و ارتش دو مهره ارزشمند کشورند و دولت باید ضمن حمایت این دو نهاد مهم کشور در حفظ آرمان ها و اهداف والای نظام کوشا باشد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 451433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *